.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محسن رضایی:جامعه نیازمند بسيج اخلاقي و اجتماعي است

دكتر محسن رضايي دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام در پيامي به بمناسبت روز بسيج اين روز را به همرزمانش تبريك گفته است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني دكتر محسن رضايي متن پيام به اين شرح است :

بسمه تعالي

پنجم آذر ماه سالروز تاسيس بسيج به فرمان امام خميني است. بسيج، يادگار ماندگار امام ( ره ) و ميراث گرانبهاي بنيانگذار جمهوري اسلامي است .عمق ارادت امام به بسيج در اظهارات صميمانه او موج مي زد آنجا كه فرمود:

"بسيج ،لشگر مخلص خداست كه دفتر تشكل آنرا ،همه مجاهدان ،از اولين تا آخرين ،امضاء نموده اند... من همواره به خلوص و صفاي بسيجيان ،غبطه مي خورم و از خدا مي خواهم تا با بسيجيانم محشور گرداند. "

اينجانب كه ساليان دراز به وي‍ژه در دوران سخت و طاقت فرساي دفاع مقدس ،توفيق خدمت در محضر بسيجيان را داشته ام ،خاطرات فراواني از اين شجره طيبه در ذهن دارم، كه اميدوارم بتوانم در فرصتي مناسب و براي ثبت در تاريخ ،آنها را تدوين و ارايه نمايم.

بسيجيان عزيز، همواره معنويت و عرفان الهي را با بيداري و بصيرت سياسي در كنار كمك به خلق خدا چه در صحنه ايثار و شهادت طلبي خويش و چه در شبهاي ظلماني و سرد زمستان، در برقراري امنيت نشان داده اند. حضور دلاورانه بسيجيان در هشت سال دفاع مقدس فراموش ناشدني است .

امروزه جامعه ما، يكبار ديگر به بسيج اخلاقي و اجتماعي نيازمند است. ملت وفادار ما، به آرامش روحي، مادي و معنوي نياز دارند كه دست پر عطوفت و صميمي و روح بلند بسيجيان، مي تواند در اين صحنه نقش موثر و سازنده اي ايفا كند.

اينجانب هفته بسيج را به محضر مبارك فرمانده معظم كل قوا ،هم رزمان عزيزم در نيروهاي مسلح و آحاد بسيجيان سلحشور و غيرتمند ايران اسلامي تبريك عرض مي نمايم و به روح تمامي شهداي والا مقام بسيج، درود مي فرستم و براي قاطبه ايثارگران بسيجي از درگاه حضرت حق ،توفيق روزافزون طلب مي كنم.

محسن رضايي
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.653 seconds.